Kompleksowa Obsługa - Outsourcing Działu Ochrony Środowiska
Przejmujemy wszystkie obowiązki wynikające z prawa ochrony środowiska, które często podzielone są w firmach pomiędzy różne osoby (księgowa, specjalista ds. BHP, szef produkcji, etc.), lub są prowadzone przez specjalistów ds. ochrony środowiska.
Outsourcing świadczony przez naszą firmę nie tylko daje pewność terminowego wywiązywania się ze wszystkich obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, ale przede wszystkim redukuje koszty związane z zatrudnieniem i nieustannym szkoleniem odpowiedzialnego i kompetentnego pracownika, do zmieniających się przepisów.
Ochrona Środowiska dla Twojej Firmy
W ramach stałej współpracy zapewniamy:
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz w zakresie spraw dotyczących ochrony środowiska;
- Przygotowanie firmy do ewentualnej kontroli, czynny udział w kontrolach oraz pomoc w realizacji zaleceń pokontrolnych;
- Pilnowanie terminowości opłat rocznych i innych wymaganych przepisami ochrony środowiska;
- Przeprowadzenie regularnych szkoleń dla pracowników firmy;
- Systematyczne sporządzanie wszystkich wymaganych prawem wykazów i sprawozdań;
- Stały nadzór nad zmianami w prawie ochrony środowiska, dotyczącymi firmy;
- Stałą kontrolę wszelkich kosztów firmy związanych z korzystaniem ze środowiska oraz pomoc w ich minimalizacji.
Przeprowadzimy audyt środowiskowy Twojej firmy
Przeprowadzenie gruntownej analizy środowiskowej w sposób, jaki czynią to organy kontrolne, pozwala nam na wskazanie wszystkich naruszających prawo nieprawidłowości, które mogą narazić Państwa na różnego rodzaju sankcje, w razie realnej kontroli. Jednocześnie, dzięki temu, jesteśmy w stanie zidentyfikować wszystkie obowiązki Państwa zakładu wynikające z prawa ochrony środowiska.
Dopasujemy do obowiązujących przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska
Nasze usługi obejmują usunięcie wszelkich niezgodności Państwa zakładu wynikających z prawa ochrony środowiska. Również tych, wykazanych podczas rzeczywistej kontroli Inspektoratu Ochrony Środowiska.
Są to przede wszystkim:
UZYSKIWANIE POZWOLEŃ / DOKONYWANIE REJESTRACJI
Rozpoznanie wymagań prawnych oraz pomoc w zgromadzeniu całej dokumentacji koniecznej do uzyskania danego zezwolenia / dokonania rejestracji, opracowanie wniosków o wydanie pozwoleń / dokumentów rejestracyjnych, złożenie wniosku w stosownym urzędzie i nadzorowanie urzędowego biegu sprawy, aż do wydania decyzji administracyjnej.
DOKONYWANIE ZGŁOSZEŃ
Identyfikacja wszystkich wymaganych zgłoszeń, opracowanie dokumentów zgłoszeniowych, dokonywanie zgłoszenia w odpowiedniej instytucji.
OPRACOWYWANIE ZALEGŁEJ DOKUMENTACJI
Uzupełnianie wszelkich wymaganych prawem dokumentów z okresu obejmującego 5 lat wstecz.
WPROWADZANIE I UZUPEŁNIANIE BRAKUJĄCYCH EWIDENCJI
Identyfikacja rodzaju ewidencji, jaka powinna być prowadzona w zakładzie, tworzenie nowej ewidencji, lub uzupełnianie istniejącej o brakujące dokumenty.